eStores International
Hoe wij de intrinsieke motivaties hebben verwerkt in een strategie en hebben omgezet naar een uitgesproken visuele identiteit.
Opdrachtgever
eStores International
Branche
Online detailhandel
Diensten
- Merkpurpose
- Merkpositionering
- Merkverhaal
- Visuele en verhalende merkidentiteit
- Logo ontwerp
- Kleurenpalet
- Typografie
- Beeldtaal
- Vormen
- Website-ontwerp
De uitdaging
Vanuit jarenlange ervaring verkochten zij diverse producten voor de klussende mens online met succes. Wat als we dit ook mogelijk maken voor producenten en leveranciers? Met deze oplossing ontzorgen ze al snel fabrikanten en merken in het snel betreden van de online markt. De tijd is rijp dat we dit nieuwe bedrijf een professionele identiteit geven.
De verandering
Dat lieten we ons natuurlijk geen twee keer zeggen. Met onze werkwijze hebben we de essentie van het nieuwe bedrijf naar boven gehaald en ontwikkelt naar een kernachtig strategisch design dat volledig aansluit bij de cultuur en hoe eStores International de online markt wil bestormen.
De visuele identiteit van eStores International
Voor een merkeigenaar die snel, beter en efficiënt de online markt wil betreden is E-Stores International de partij die doet wat zij zeggen. Brekend met de standaard om de snelste, beste, efficiëntste te zijn waarbij de consument centraal staat. Desgewenst reikt de service tot en met de installatie aan toe. Power to the people.
Kleurenpalet
Het kleurenpalet springt de creativiteit en de passie je tegemoet. De gekozen kleuren ondersteunen natuurlijk de krachtige merkidentiteit.
warm oranje
#f38d01
passievol rood
#ff1d39
gradient
Typografie
Dit merk vraagt om een stevige typografie die de strategie ondersteunt en kracht bij kan zetten.
Toepasbaarheid logo
Het logo is zogezegd responsive en toepasbaar als favicon of voor je sociale waar je actief bent. Ook is het logo doorontwikkelt naar een kwaliteitslabel.
Nu start het avontuur van eStores International
Wanneer de strategie de brug naar het ontwerp heeft geslagen komen de marketing middelen aan bod. In dit geval een visitekaartje.