Zo gaan we jouw marktpositie verbeteren.
Een overzichtelijk stappenplan om vanuit de kern te koersen.
100+ merken gingen je voor.
Op weg naar de essentie
We duiken vol met het hoofd in wat jullie beweegt. Wat drijft jullie nu echt? Wat is je merkidentiteit, wat ga je beloven? Wat zijn je merkwaarden? Een storm aan vragen zullen aan het team gesteld worden. Met onze MerkScan keren we je merk binnenstebuiten om deze goed te leren kennen.
2. MerkStrategie
Waar jouw merk voor staat
Met alle input gaan wij aan de slag om de kern vast te leggen voor jouw bedrijf en die unieke merkidentiteit en -positionering te formuleren.
3. MerkOntwerp
De visualisatie van de strategie
Met die unieke positionering in de hand kunnen we nu de brug slaan van strategie naar het vormgeven van een krachtige visuele merkidentiteit.
4. MerkActivatie
De juiste boodschap voor jouw merk of organisatie
Het merkfundament is verbaal en non-verbaal gecreëerd. Nu is het tijd om je merk te activeren door je website, signage, briefpapier te ontwerpen. Elk van deze touchpoints moet een dynamische doorvertaling zijn van jouw merkidentiteit.
5. MerkKompas
De koers is bepaald
Nu het fundament staat en de eerste uitingen zijn gedaan is het voor de langere termijn cruciaal om alle inspanningen voor jouw merk met elkaar op dezelfde koers te houden om die toonaangevende positie in te gaan nemen. Het begint met de ontwikkeling van merkrichtlijnen, een document dat precies schetst hoe jouw merk tot uiting moet komen. om die toonaangevende positie in te gaan nemen.